۲۹ مهر ۱۴۰۳، ۲۲:۱۷

۲ فیلم جدید اکران می‌شود؛

تصمیم شورای صنفی نمایش برای برخورد با سینماهای متخلف

تصمیم شورای صنفی نمایش برای برخورد با سینماهای متخلف

شورای صنفی نمایش برای برخورد با سینماهای متخلف تصمیماتی اتخاذ و در عین حال زمان اکران ۲ فیلم «صبحانه با زرافه‌ها» و «هفتاد ‌سی» را مشخص کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بیست و یکمین جلسه شورای صنفی نمایش روز یکشنبه ۲۹ مهر در سازمان سینمایی برگزار شد. شورا بعد از بررسی درخواست ها و موارد مطرح شده، پس از رایزنی با تهیه کنندگان آثار و موافقت پخش کنندگان، زمان نهایی اکران ۲ فیلم جدید را مشخص کرد.

فیلم سینمایی «صبحانه با زرافه ها» به کارگردانی سروش صحت و تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی با پخش «شایسته فیلم» به سرگروهی پردیس چارسو از ۹ آبان اکران خود را آغاز خواهد کرد.

فیلم سینمایی «هفتاد سی» به کارگردانی بهرام افشاری و تهیه کنندگی سید ابراهیم عامریان با پخش «عامریان فیلم» به سرگروهی پردیس مگامال از ۷ آذر در سینماهای کشور به نمایش درخواهد آمد.

در این جلسه که با حضور همه اعضای شورای صنفی نمایش و با حضور روح الله سهرابی مدیرکل نظارت بر نمایش سازمان سینمایی برگزار شد، پس از بررسی شکایت تعدادی از تهیه کنندگان آثار در حال اکران و بررسی جوانب امر مصوب شد با سینماهایی که از آیین نامه شورای صنفی تخلف کنند مطابق مصوبه شورا برخورد و نسبت به مسدود سازی سمفای سالن های متخلف اقدام شود.

همچنین مقرر شد از این پس سانس‌های فوق العاده از ساعت ۲۲ به بعد تعریف شود.

کد خبر 6263358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha